ג'סטין טימברלייק חיכה 7 שנים בשביל כלום

אני חייב להודות שג'סטין טימברלייק אף פעם לא הרשים אותי בתור זמר. זה די מעצבן, כי אני השתדלתי שזה כן יקרה, אבל זה פשוט לא עובד, שום דבר לא עובד בכוח. אני אמנם מעריץ אותו בתור סלב, הוא בחור חכם, שנון, אינטליגנט, ואחד הסלבים בהוליווד שאפשר לחבב בתור בנאדם, וזה הרבה להגיד על סלב. אבל מוזיקלית? זה פשוט לא עובד בינינו.

ועם הדיסק החדש, "The 20/20 Experience", הוא פשוט הוכיח את זה שוב. בחיים לא האמנתי שאגיד את זה, אבל הוא צריך להישאר בעולם הקולנוע וטלוויזיה. במיוחד בעולם הקומדיה. אני יודע שהוא לא זמר רע, ואני יודע שיש לו מה לתרום לעולם המוזיקה, אבל די, הדיסק האחרון שלו נשמע כמו דיסק ששמים ברקע במסעדה פלצנית בצפון תל אביב בזמן שאתה אוכל סלט עם 4 עלים שעלה לך 90 ש"ח.

אתה לא יכול לא לעשות כלום 7 שנים (אני מסתכל עלייך גם, שאניה טוויין), ואז להוציא דבר כזה. בואו נתחיל עם השאלה הזאת: למה כל פאקינג שיר זה 10 דקות? אני לא רוצה שירים שאורכם 10 דקות בלי שום סיבה מוצדקת, והאלבום הזה לא מצדיק את זה. זה נותן תחושה שג'סטין מנסה להיות משהו שהוא לא, וזה בסוף מרגיש כמו אלבום מתנשא.

הוא מנסה יותר מדי להוכיח שהוא כבר לא ילד, שעכשיו הוא גבר בוגר ועושה מוזיקה משעממת כאילו הוא סטיבי וונדר, ובסוף זה מה שיצא לו, דיסק משעמם במיוחד. תראה את מדונה ג'סטין, היא בת 700 אך היא יודעת שבתוך תוכה היא עדיין ילדה בת 16, והיא עדיין ממשיכה לעשות מוזיקה ראויה למתמודדות בבית הספק למוסיקה, וזה ממש בסדר.

החלטתי לוותר על כתיבת ביקורת על הדיסק לפי שיר כפי שעשינו לדידו, אני שונא את עצמי אבל אני לא כזה מזוכיסט בשביל לסבול את הדיסק הזה שוב. תברחו ממנו כאילו אתם בורחים מעובד זר בשכונה התקווה בשעה 11 בלילה, ולכו תשמעו את הדיסק הכי טוב של השנה עד כה, "Hearthrob" של טיגן ושרה.

2 מחשבות על “ג'סטין טימברלייק חיכה 7 שנים בשביל כלום

  1. מורן

    כולו מריח ברסרי ובקטע לא טוב
    אני מתה על ג'סטין המאמי כי הוא מעלה לי את החום של הגוף וגורם לי להרגיש דברים שלא כל זמר יודע לעשות
    מה לעשות שהוא לא יודע לשיר כמו שהוא יודע לעשות דברים אחרים שהוא עושה בחלומות שלי
    עדיף שישתוק והיה יפה

כתיבת תגובה

