החדשות הכי משמחות של השנה

ברור שזה מיותר, ואין סיבה מוצדקת לסרט המשך ל"מוצאים את נמו"
אבל בכל זאת. לא יכולנו להיות יותר מאושרים, במיוחד שדורי היא תהיה הדמות הראשית של הסרט.

מוצאים את דורי

25/11/15 זה התאריך
פאקינג שנתיים וחצי
ההמתנה מתחילה עכשיו
וזה הולך להיות נצחי

(למרות שזה ממש מצחיק שפיקסר לא מוציאה סרט המשך לסרט שכולנו רוצים לראות לו סרט המשך: משפחת סופר על)

11 מחשבות על “החדשות הכי משמחות של השנה

  1. Gali

    בהחלט הולך להיות נצחי!

    ודווקא משפחת סופר-על זה סרט הפיקסאר שאני הכי פחות מחבבת, אני יכולה להגיד אפילו שהוא שיעמם אותי. זה מפתיע אותי כי אני מתה על סרטים מצויירים ועל גיבורי על, דווקא השילוב בסרט הזה לא היה משהו, לטעמי.

      1. Gali

        חחחחחחחח
        אני עדיין לא יודעת אם צעצוע של סיפור או מוצאים את נמו.
        ויש גם את בא לייף המעולה 3>

  2. מורן

    אני לא יודע מה איתכם אבל אני לא אהבתי את הסרט הראשון במיוחד
    אבל!! הדמות של דורי בהחלט גנבה את ההצגה.
    היא הייתה הדמות המצחיקה והכי מלאת חיים בסרט.

כתיבת תגובה

